فيونكات بنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا و سهلا بكم فى منتدى فيونكات بنات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مشكلة تنظيم الوقت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rawan
Admin
rawan

مشكلة تنظيم الوقت  Empty
مُساهمةموضوع: مشكلة تنظيم الوقت    مشكلة تنظيم الوقت  Emptyالأحد فبراير 27, 2011 1:58 am

مشكلة تنظيم الوقت بتواجة كل بنوتة فينا بالتأكيد فى الدراسة

يعنى بيكون مثلآ وراكى اكثر من درس بالاضافة الى المدرسة والواجبات المنزلية غير اى حاجة بتحبى تعمليها ما بتلاقيلها وقت ودى اكيييييييد حاجة بتصيبنا بالتوتر الشديد خوفآآآآآآآآآ من ان تنسى شيئآآآآآآآآآ
لو اى بنوتة تحب تفدنا وتقولنا على جدول تنظيم وقت ياااااااريت مساعدة لان الدراسة راح تبدأ وانا عايزة انظم وقتى من البداية حتى ما يتراكم على اى شئ
انا بحثت كتير على الويب والانترنت بس كل النتائج طلعت ان ما ينفع كل الاشخاص تمشى على نظام واحد بل كل فرد يعرف ما علية وينظمة بنفسة

وبتكون مشكووووووووووورررررررررررررررررررة كتييييييييييييييير اللى بتساعدنى
https://rawandema98.forumegypt.net
بنوتة_قمورة

بنوتة_قمورة

مشكلة تنظيم الوقت  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة تنظيم الوقت    مشكلة تنظيم الوقت  Emptyالثلاثاء مارس 01, 2011 1:18 pm

اها انا هقولك انا بعمل اية يا رورو

بصى انا باجى من المدرسة الساعة 4 انا دروسى بتبقى الصبح الساعة 11 لانى بروح المدرسة مسائى اوكية بس فى يوم واحد بيكون عندى درس الساعة 5 وبرجع البيت منة الساعة 6 و نصف فالايام اللى انا مش بروح فيها درس بتاع الساعة خامسة انا بيجى من المدرسة الساعة 4 تمام بروح اغير هدومى واتغدى وبعدين اروح على كتبى بعمل الواجب اول عشان اكون خلصت منة اوكية بعدين بطلع الدرس مثلا لو هذاكر عربى بذاكر الدرس كويس من الملخصات والاسلحة وبعدين بحل كل الاسئلة على الدرس عشان يكون ثبت فى دماغى وبعدين يعنى ملا اذاكر اللى اختة يوميا من اول الدراسة يوم بيوم حتى لو مش عليا الماده دى بكره بذاكرها برده عشان اكون مرتاحه وبخلص كده لى الساعة 9 ونصف لانى بذاكر كويس وبذاكر كل حاجة بوقتها فبخلص بعديها ممكم اللعب شوية وبعدين اتعشى وانام عشان المدرسة ماشى يا قمر انا حكايتى تنفع قصة ههههههههههه الكاتبة : المبدعة نوران القمورة ههههههههه بتمنى انى اكون فدتكم ان شاء الله و ماشاء الله عليا Very Happy Very Happy Razz Razz cheers
rawan
Admin
rawan

مشكلة تنظيم الوقت  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة تنظيم الوقت    مشكلة تنظيم الوقت  Emptyالثلاثاء مارس 01, 2011 2:06 pm

ههههههههههههه
تنفع يا قممممممر
شكرآآآآآآآآآآآآآآآآآ
ليكى على مروررررك
وانشاء الله بجرب بس انا بروح امدرسة الساعة 7 وبرجع الساعة 3
على العموم الدراسة لسة مبدأتش عندى
https://rawandema98.forumegypt.net
بنوتة_قمورة

بنوتة_قمورة

مشكلة تنظيم الوقت  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة تنظيم الوقت    مشكلة تنظيم الوقت  Emptyالأربعاء مارس 02, 2011 12:40 am

اها ماشى Very Happy

مشكلة تنظيم الوقت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مشكلة خاصة بكل البنات